منتظران مهدی

آشنایی با امام زمان.عج و ائمه اطهار.ع

منتظران مهدی

آشنایی با امام زمان.عج و ائمه اطهار.ع

مشخصات بلاگ

با سلام بنده محمدجوادمسعودی اصل هستم. من این سایت را برای آشنا کردن مردم با آقا صاحب الزمان و ارائه و جمع آوری کلیپ ها و... درست کردم.و از شما که بیننده این سایت هستید ممنون هستم. موفق و پیروز باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم

  ازحضرت امیرالمومنین علی علیه السلام روایت شده که حضرت فاطمه (س) فرمود:رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم به من فرمودنند:

 ای فاطمه کسی که برتو صلوات بفرستد خداوند گناهان او را می بخشد و درهرجای بهشت که باشم او را به من ملحق  می نماید . 

 (بحارجلد43صفحه 55)  

 (مفاتیح الجنان صفحه 1005و1006)

  • محمدجواد مسعودی اصل

نظرات  (۱)

ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی